Dag 4 – Venice beach, Hollywood Boulevard en Universal Studio’s

23 december 2014 - Universal Studios Hollywood, Verenigde Staten

Laat ik eerst beginnen met de mededeling dat onze reisgenoten Peter, Lisa en Jennifer ook een BLOG bijhouden: http://peetenlies.reislogger.nl/

Goedemorgen, het is de dag voor de kerst. Dag 4 voor ons zit erop. Vandaag begonnen met een heerlijk ontbijt. Daarna richting de Sonypicture studio’s. Omdat we die in eerste instantie niet konden vinden zijn we doorgereden naar Venice beach. We zouden dat eigenlijk andersom doen, eerst de studio’s dan naar Venice beach. Maar goed dat maakt nu ook weer niets uit.

Bij Venice beach aangekomen gelopen over dat bekende strand. Ja, de buiten gym gezien, de buiten basketballers, skatebaan en talloze kraampjes. Eigenlijk is het ongelooflijk dat al die zaakjes bestaansrecht hebben. Zoveel van dezelfde.

Wat daar nog meer opvalt? Het is er 30 graden en in je lange zwarte spijkerbroek is dat best wel warm.

Nadat we op Venice beach uitgekeken waren dan toch richting Sonypicture studio en deze ook gevonden. We komen voor de studiotour vragen we aan de portier? Studiotour….dat is niet meer. Wat, ik heb vanochtend nog op de site gekeken en daar stond nog gewoon dat er een studiotour zou zijn. Maar helaas. De studiotour bij Sonypictures is er niet meer dus.

Wat dan? Dan maar naar de Hollywood boulevard. Daar aangekomen in een drukte van jewelste de verschillende sterren tegels opgezocht. De meiden ermee op de foto. Wat een koek wouzen lopen daar zeg. Je verkleed je maar als een…..en je krijgt hiervoor betaald door toeristen die met je op de foto gaan. Na een uurtje of 2 heb je het daar wel gezien hoor. Op naar het hotel en daar aangekomen hebben we maar gebruik gemaakt van de 2 dagen toegang die we hebben tot de Universal studios. Dus daar nog even heen. Nog even naar de Transformers 3D welke erg gaaf is kan ik wel bekennen. Ook nog even de Jurassic park ride gedaan en nog een keer Waterworld. Blijft allemaal wel erg leuk. Tegen een uurtje of 21.00 waren we het allemaal wel weer behoorlijk zat geworden, ik ben met Kimberley nog naar de special effect stage geweest en de rest is naar de hotelkamer terug gegaan.

Nou inmiddels is het hier alweer bijna 23.30 en licht Esmee al te slapen. Ik ga dan ook afronden, de foto’s er nog even opzetten, douchen en naar mijn mandje.

Morgen uitslapen hebben we besloten. Na 09.00 uur pas ontbijten, dan naar de Warner Bros Studios en daarna zien we wel.

Iedereen fijne feestdagen en tot morgen

Leo, Judith en de kids

P.S.
Vergeet niet naar de foto’s te kijken.

1. Opa Bob:
    28 december 2014
    Zo al weer een week voorbij, wat gaat de tijd snel. De tijd hebben jullie in ieder geval goed gebruikt want de verhalen met de foto's laten veel zien. Esmee beterschap en dat alle andere geen gevolgen krijgen. Uit eindelijk was Jennifer in begin van de week ook niet erg fit. Veel plezier de komende week en pas op niet te veel gokken.