Dag 9 – Stratosphere tower, Downtown

28 december 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag redelijk rustig dagje gedaan. Om 9 uur ontbijt….7 personen $ 196,-. Ach dat lopend buffet zit helemaal vol dus het maakt toch niet uit hoe duur je het maakt.

Na het ontbijt naar de Stratosphere tower. Ongeveer 350 meter hoog kijk je over Las Vegas uit. Lisa en Jennifer hebben nog een attractie gedaan waarbij ze over de rand hangen op 350 meter hoogte.

Daarna naar Downtown. Dat is het tegenovergestelde van de glamour en glitter van de dure hotels op de strip. Her koop je nog een flesje water voor $ 1,- terwijl je in het hotel Paris waar bij verblijven al snel $ 6,- betaald voor hetzelfde water.

Toen we het hier ook wel hadden gezien zijn we even naar de kamer terug gegaan om de aangekochte artikelen op de kamer te brengen. De dames konden meteen even een sanitaire stop inlassen.

Vandaar richting Treasure Island en hotel Venitiaan, je weet wel dat hotel met die gondel bootjes binnen. Daar wat gegeten waarbij Esmee zowat aan tafel zat te slapen. Kind heeft het zwaar. Lange dagen vroeg op laat naar bed en je eigen ook niet 100% fit voelen.

Nu is het hier bijna 01.00 uur, ik ga slapen.

Morgen om 08.00 uur weer ontbijten