Dag 11 – Aktie dag

30 december 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Een iets wat verlate bijwerking van de BLOG. Gisteren waren we wat laat op de kamer terug. Afijn. Na een heerlijk ontbijt bij familie restaurant Blue Berry Hill hebben een wapenwinkel opgezocht. Iets waarmee je nergens anders kunt schieten is een minigun. Zie http://shoot.machinegunsvegas.com/products/minigun

Nou dat is werkelijk helemaal fantastisch als je van schieten houd. Zie de foto’s en een filmpje op mijn facebook. Ook de kinderen mochten schieten. Jen en Kim met een pistool, geweer en automatisch geweer. Esmee mocht met 2 verschillende klein kaliber geweren schieten.

Toen we waren bekomen van de sensatie zijn we richting hotel New York gegaan. Daar zagen we een restaurant waar we ook op Rodeo Drive hadden gegeten. Dat maar meteen gereserveerd. In dit hotel is er ook een game hal waar de meiden zich kostelijk hebben vermaakt. Om 18.00 uur eten en om 21.00 uur hebben peter en ik een pokertoernooi gespeeld. Nee niets gewonnen. Tot uurtje of 03.00 nog aan de cash game tafel gespeeld en toen zoet slapen.

Op moment van dit schrijven is het bij jullie 21.00 uur oudejaarsavond. Bij ons 12.00 uur middag. Voor diegene die dit nog lezen een fijn uiteinden en voorzichtig met vuurwerk.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anneke Boot:
    31 december 2014
    jullie ook een hele fijne oudejaarsavond en een gelukkig en gezond nieuw jaar
    Dikke x voor allemaal
    Anneke