Dag 8 – Calico ghost town en Las Vegas

27 december 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De zaterdag reisdag begon weer vroeg. Half 6 het wekkertje en half 7 aan de ontbijt tafel. Dat zijn nog eens tijden. Nog erger als bij een baas.…..al zeg ik het zelf!

Maar goed. Om 8 uur vertrokken we dus vanuit Universal City Los Angeles richting Las Vegas. Na zo’n 2 uurtjes rijden zijn we gestopt bij een oud zilvermijn dorpje Calico genaamd. En de straatnaam is Ghost Town road. Heb het ook niet verzonnen, zo heet het nu eenmaal.

Leuke onderbreking van een trip van zo’n 4 uurtje. Na 2 uurtjes weer in de auto, kachel en stoelverwarming aan want het is fris. Jazeker, zo’n 5 graden geeft de temperatuurmeter in de auto aan. Na een uurtje rijden weer gestopt…..bij??? een Outlet center. Tja kan er ook niets aan doen. Niet zo groot maar toch moest er iets gekocht worden. Daar rondgelopen was het nog iets meer dan een half uurtje naar Las Vegas. Tegen 17.00 uur zagen we ineens Las Vegas in de verte opdoemen. Het word al schemerig als we Las Vegas inrijden. Blijft toch wel erg leuk hoor. Wat opvalt is dat het tering druk is. Ik hoop maar dat het komt omdat het zaterdag avond is. Als het heel de week zo druk is….niet leuk.

Maar goed op weg naar hotel Paris zien we dat een plaatsgenoot vanavond optreed in de MGM Nick van der Wal ook wel bekend als Afrojack treed op. De komende dagen nog meer bekende DJ’s waaronder Tiësto.

Uiteindelijk komen we dan toch aan bij het hotel. Inchecken en eerst wat eten. Esmee was toch nog net helemaal opgeknapt en wilde naar de kamer slapen. Ik heb met Peter en Lisa nog een klein stukje over de strip gewandeld, een Starbuckje gescoord en inmiddels ook de kamer opgezocht om de blog nog even bij te werken. Judith, Kim en Jennifer waren ook al naar de kamer gegaan.

Het internet is beperkt, moet dus even kijken hoe en hoe vaak de blog wordt bijgewerkt.

Morgen weer een dag.

1. Anneke Boot:
    28 december 2014
    gelukkig veilig aangekomen ,wat leuk dat Nick er is.
    Eindelijk Las Vegas let een beetje op de mannen want daar is het eldorado voor hun .
    Een dikke X aan allemaal .
    An
  2. Els:
    28 december 2014
    Fijn dat volgende reis goed verlopen is en super dat nick er is leuk nog een spijkenisser hahaha super dat jullie het leuk hebben denk dat het een helle beleeffenis is ge niet er nog maar lekker van grt els xx
  3. Leunie:
    28 december 2014
    Ik hoop dat Esmee het allemaal bij kan hoeden . Verder veel plezier allemaal .
  4. Opa Bob:
    Hallo allemaal,
    Had ik een reactie geplaats, bleek het op een verkeerde plaats terecht gekomen. Dus deze is gekopieerd van de andere reislogger.
    Zo de eerste week zit er al weer op en jullie hebben veel gezien en gedaan. Ik volg het op twee reisloggers. Jennifer grieperig geweest en de laatste dagen Esmee. Nu maar hopen dat jullie geen gezondheidsproblemen meer krijgen. O, ja Las Vegas, passen jullie op niet te veel te vergokken. Het kost meestal meer als dat je er wint. Maar ja een gokje wagen moet kunnen. Veel plezier allemaal en tot het volgende verslag. Esmee ik hoop dat het beter met je gaat als zaterdag avond tijdens het Skype.
  5. Judith:
    30 december 2014
    gaat met de dag iets beter met Esmee
    Ze heeft het flink te pakken gehad en alles bij elkaar
    Ziek zijn
    Zeer drukke vakantie
    Dat hakt er behoorlijk in bij Esmee
    Maar ze hoest nu aanzienlijk minder waardoor ze nu s'nacht niet meer wakker wordt en door slaapt
    Wel zo prettig voor haar