Dag 5 – Warner Bros studio en rustdag

24 december 2014 - Universal Studios Hollywood, Verenigde Staten

Dag 5 begon niet goed. Peter melde dat Jennifer aardig ziek was. We hadden al een soort van rustdag afgesproken, dus dat kwam min of meer wel uit. Maar goed. Na het ontbijt toch even gekeken hoe het met haar ging. Een stelletje paracetamol erin en tegen de middag ging het al beter. Dan toch op naar de tour van Warner Bros studio’s. Online de tickets besteld en betaald. Paspoorten mee, dat moest, en daar een rondrit gedaan van bij 2.5 uur. Er wordt veel verteld over de tv producties die daar worden opgenomen of werden opgenomen zoals Friends. Veel namen van tv series zeggen mij niets. Er zijn ook verschillende films opgenomen waar je dus echt niets van herkend. Ja eentje. De set van Police Acedemy kwam mij enigszins bekend voor de rest niet. Je mag overall foto’s maken maar niet filmen. Ik die GoPro in mijn hand gehouden en filmen. Op een gegeven moment komen we een set in waar niet gefilmd mocht worden en geen foto’s. Ik toch doen….Komt die tourguide naar mij toe en vraagt of ik heb gefilmd? Nee natuurlijk niet, ja paar foto’s gemaakt. Of ik toch alles wilde wissen. Ik zeg nee want er staan ook dingen van Universal Studio op. Vraagt hij of ik de laatste foto’s wil wissen. Oké dan….

Batman en Harry Poter museum zijn zo’n beetje het spannendste wat je daar te zien krijgt. Dan nog even naar een hal waar de Batmobiel e.d. staan. Schijnen de origineel in de film gebruikte voertuigen te zijn.

Daarna een kerstdiner gedaan op Hollywoord Boulevard en waren we om 19.30 uur weer op de kamer. Slapen….morgen vroeg op. We willen om 06.30 uur gaan rijden richting Disneyland Anaheim California. Die gaat om 08.00 uur open.

Dus morgen een uitgebreid verslag van Disneyland.

Heb nog een aantal foto's erop gezet. Neem even een kijkje.

1. Els:
    26 december 2014
    super jullie genieten wel gaaf hoor geniet nog maar even het zo weer om leuk hoor gaaf grt els
  2. Judith:
    27 december 2014