Dag 2 - we zijn bijna failliet

21 december 2014 - Universal Studios Hollywood, Verenigde Staten

Beste volgers,

In het vliegtuig werden we er door een zeer aardige stewardess op geattendeerd dat er een fantastische outlet store is in de buurt van Los Angeles. Ontario Mills....daar moesten we beslist naartoe!! Dus wij hiernaartoe. Eigenlijk wilden we naar de Sonypicture studio vandaag. Maar op de site staat dat zij alleen van maandag t/m vrijdag de tour hebben, dus moesten we het programma wijzigen voor vandaag. Nou dat hebben we geweten. Begonnen met een ontbijt van $ 175,- (voor 7 personen), toen naar de outlet. Nou pas toen ging het echt hard. Effe naar de Victoria's Secrets, je weet wel zo'n lingerie winkel, UGS winkel, Nike store, Footlocker....enzovoort, enzovoort. We zijn dan ook eerst maar even langs het hotel gereden om de aankopen op de kamers te brengen, maar goed.

Toen naar die "beroemde" pier van Venice beach. Ik had de navigatie al thuis ingesteld. Nou ik weet niet waar we terecht kwamen maar niet bij de pier die ik bedoelde. Op de telefoon uiteindelijk met Google maps toch op de juiste plaats terecht gekomen. Inmiddels was het al donker voordat we daar arriveerde. Tja wat moet je daar nu van vinden. Het is meer de naam. Leuk om er een keer geweest te zijn. Onderweg van die outlet store naar Venice beach zat Esmee langzaam in te storten. Toch nog even een rondje gelopen en nog even een pizza gegeten, in de outlet store hadden we ons die middag voor het laatst getrakteerd op Chinese fastfood, dus de maagjes begonnen weer te knorren. Daarna was iedereen het zat en wilde naar het hotel. Via een omweggetje nog even over Hollywood Boulevard gereden en toen naar het hotel. Snel nog effe een bakkie koffie gedaan en de blog bijgewerkt.
Als jullie dit lezen is het inmiddels bij jullie maandag. Voor ons zit de 2e dag erop. Morgen naar de Universal studios.

P.S.
Neem nog even een kijkje bij de foto's. Die zijn van vandaag bijgewerkt.

1. Anneke Boot:
    22 december 2014
    Hallo juut
    Geld moet rollen hoor en als je dan lisa bij je hebt dan zit je goed en de knuffelbeer voor de knip
    Dikke kus xxxx voor jullie allemaal
    Gr An
  2. Judith:
    nou An laat die Lies maar schuiven met shoppe
    Ben failliet na 1 dag
  3. Anneke Boot:
    23 december 2014
    hi hi geweldig toch als je het maar je zin hebt
    Gr An
  4. Leunie:
    23 december 2014
    Wel een druk programma zo te zien. Als je het zelf maar kan bijhouden gr pa en ma