Dag 1 - de reis

20 december 2014 - Universal Studios Hollywood, Verenigde Staten

Het is nu 19.00 uur lokale tijd. In Nederland is dat 04.00 uur. We zijn inmiddels aangekomen en hebben onze intrek gedaan in het Hilton hotel bij Universal City. Een prima reis gehad maar het blijft wel een hele trip. Om 05.00 uur ging de wekker. Om 06.00 waren we bij Peter, Lisa en Jennifer. Zij waren net gereed met de koffers in de auto te zetten. Op naar Schiphol. Lekker makkelijk parkeren Valet parking. Tussen vertrekhal 2 en 3 de auto neerzetten en omdat we de boardingpassen al hadden was het de koffers inchecken en konden we zo door naar de douane. Met een kleine vertraging zijn we vertrokken. Om 12.10 landen we op LAX airport. We hebben er dan ongeveer 11 uur reistijd opzitten. Daar vandaan naar de autoverhuur de auto's ophalen, de navigatie installeren en rijden maar.
Rond 15.00 uur lokale tijd arriveerden we bij het hotel. Nadat we de koffers op de kamers hebben gebracht eerst maar even wat gedronken. Want dat was nodig.
Vervolgens even de City Walk gelopen en wat gegeten. Nu is het inmiddels bijna 19.30 uur lokale tijd en de oogjes worden aardig zwaar. Morgen op tijd aan de ontbijttafel waarna de vakantie daadwerkelijk van start kan gaan.

Wordt dus vervolgt.

1. Leunie:
    21 december 2014
    Leuk hoor, zo kunnen we mooi alles volgen. Nu eerst uitrusten, en genieten maar.
  2. Ron:
    21 december 2014
    Zo te zien gaat het goed daar in de VS, beter weer dan hier in Nederland waar het regent en waait.
    veel plezier en geluk in las Vegas en prettige Kerstdagen.