Dag 13 – Iedereen zijn eigen weg.

1 januari 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

De ochtend ontbijt afspraak met zijn alle kwam te vervallen. Wij waren nogal wat aan de late kant met uit bed komen. Iedereen is lekker zijn eigen weg gegaan. Ik ben naar een outdoor winkel geweest, Peter en Lisa hebben o.a. hotel Luxor bezocht en Judith is met de kinderen naar de M & M store geweest en verder nog wat winkels bezocht.

Het diner hadden we al besproken om 19.30 uur bij Gordon Ramsey steak house in het ons hotel. Prima stukken vlees in verschillende afmetingen en verschillende smaken. Zie de foto’s.

Na het diner deze blog nog even bijgewerkt en tegen 23.30 uur lekker slapen.

Morgen de laatste dag.

1. Els:
    3 januari 2015
    Jammer he moet je weer zelf koken hahaha jullie heben denk ik een super vakantie gehad als ik het goed heb gevolgi buiten dat Esmee ziek is geweest heben jullie heel veel gezien en gedaan leuk hoorm maar aan een vvakantie kom oon eind hihihi en dat is nu goede vlugt en reisterug grt xx